Tuesday, June 25, 2013

@ B.U.R.G.E.R B.O.B.B.Y @

# ini adalah draft masa 2011? 




mmm tetiba teringin---  komen tahun 2013...

(^_^) Bandung & Tioman Trip (^_^)

# ini adalah draft tahun 2012.. lolz

Assalam,

its been almost 3 month x tahu dah baper lama since the last update.. ^^ i've been very busy with works.. yeah.. work and work..
my last post when i was at Bandung.. also for works..    lolz..
been there about one week. meeting with handsome and cute programmers ^__^


week after came back to Malaysia,  i went to Tioman Island. actually this is a department trip "PSS Tioman Trip".   as a trip organizer i think this was a successful event.. Alhamdulillah ^^

looks like berita basi.. but for me.. this is an important post to flashback memories.

no pics.. hahaha.. lenkali update letak gambo yerrr





Feeling Annoyed

Report!!!!
masa submit suh komen xmo komen.. pas 2 minggu pulangkan balik cakap x cukup itu ini.. memang rasa nak melempang orang haihhhhh!!!!


Monday, January 14, 2013

--------------------------------------------------------->

Salam

(^___^)   acer tengok arrow title tu kemana..

dah lama x hapdet belog tetiba nak citer pasal kawen kan???


a bit nervous.. but still need to settled thing here and there..
lagi 4 hari tapi lom start cuti lagi (T___T).. kerja dolu sebelum berpoya-poya...


Semoga Allah mempermudah kan dan memberkati perjalanan majlis nanti..


aminnnnnnnn

Friday, March 16, 2012

(^.^) Quick Update # 2 (^.^)


Salam,

korang tau amende kah ini?...

hehe

Monday, February 13, 2012

(^.^) Jalan- Jalan Astro Fest (^.^)

Assalam...
arini nak citer pasal lepaking kat astro fest  kat bukit jalil pada ari sabtu 11 Feb 2012 yang lepas bersama rakan-rakan lepak saya.. lulz. kami sampai dalam 730 mlm camtu..
tiket astro fest dapat dari buah hati cik widya yang pakai spek tu yer ( nak stresskan gak die ade pakwe.. haha).. dalam fest tu ade konsert artis, leh men game, roda pusing-pusing yang besar tu ape nama eh? kikiki

yang penting orang sangat ramai sampai nak tengok muke sorang- sorang mana2 mamat ensem pon tak larat..  huhu. klu ade pon datang ngan gf diorg.. kannnn

al-kisah nak citer gak masa ngan beratur nak men game terserempak ngan KE. kak engku raja azura. err itu ajer. lol

dah meh tengok gambor.. .. x banyak pon gambornyer.. kikiki

posing kala sebelum merayap carik game

bersama cik marlina yang hanya suke dipanggil efa..

cik zaza dok men game masukkan bola pingpong dalam cawan. i menang oke game nih.. tapi eksaited sekejap jer sbb ni game untuk kekanak. lol.. pastu dah redeem adiah dapat air kotak. alhamdulillah =p

cover ayu ngan harapan ade pakwe encem tengah pandang.. hahha tah pape 


ni.. memang xleh blahhhhh!!!

setelah penant berjalan.. akhirnyer yang dibawak balik adelah  EDT ngn lotion White Musk The Body Shop.... melayang RM120 haku.. T_T 

kami gerak balik dalam jam 11 malam..

itu lah cerita nyer..

eh jap.. ade video bunga api masa kat astro fest.. tapi kan malas nak upload.. =p

thnx sudi baca yer

bye!


Sunday, February 12, 2012

(^.^) Tiramisu Oreo Cheese (^.^)



siang tadi dok buat bende alah ni... Tiramisu Oreo Cheese.. 
my ayah love it so much ^_^

Happy 55th  Birthday Ayah.. Mmuuahx

p/s: besday ayah 5/2 sebanarnyer.. hikhik.. buat cheese cake gak.. namanyer american Cheesecake.. will story later. =p

bye