Tuesday, July 6, 2010

@-- Sulam manik Sulam Reben--@

Salam (^__^)v
haha arini kite citer pasal sulam manik ngn sulem reben nak?
korang tau ke sulam manik ngn sulan reben tu caner/ape?

kalau x tau g guna khidmat incik google..  hahaha
korang rasa la kan sulam manik ni asal nyer dari mana? kalau aku pikir dari cina jer sbb diorang ade buat kasut manik..tp sebenarnyer sejarah sulam manik ni dr mcm2 tempat..
kalau nk tau baca kat sini..

ekceli entry post kali nk citer pasal aku blajar sulam manik ngn sulam reben.. haha..
saje nk tunjuk-tunjuk2 kat korang sulam manik yang aku dah blajar..
kire masa blajar nih ni kite akan blaja teknik jer.. klu nk wat cantik2 gune lah teknik yang di ajarkan tuh design la corak or bunga ikot creativiti masing2..

meh tgk gmbor..





k yang ni sulam reben plak ..


 
chantekk kan.. heheheh

aku berangan nak wat sulam2 ni kat baju sendri..
tapi ade masa kah?.. 
hahaha~
wait n see laaa raya nanti keh..
muahahahah





7 comments:

Ms. Widya said...

shanteqqq...

hEarTLeSs said...

shantek laaaaa!!!!

l@dylily said...

hahaha moh kiter wat sama sama

K.A.T.H.Y said...

oooo...camtu ke sulam riben?
baru pestime aku nengok...
bagus2...rajin kak lom!

nurul H.A.J.A.R. mahyudin said...

nak wt gek..tpi xreti lah..nak blajar ktner.....

hEarTLeSs said...

kte tag ekin hehe sayemahuhidupgembira

l@dylily said...

Nurul hajar klu nak blaja ekceli leh carik blog org yg amik tempahan manik nih..fees biasanyer rm 150..