Saturday, October 16, 2010

@-- Tragedi Oktober--@


korang: pehal kin??!!!

aku: sengal, sakit-sakit badan, x baik2 lagi.. da 2 malam daa..

korang: haa??!! (angkat kening ala - ala ziana zain )

aku: aku jadik super woman 2 malam lepas..(ayat penyata )

korang: (blurrr) x paham..

aku: aritu aku jadik super woman jap... tahan kereta yg xder driver bergerak... haibat x?
(sambil tersenyum tawar + sakit x ilang lagik)

korang: ko biar betol kin.. jangan wat lawak lak....( wat nada siyes x cayer)

aku: aku siyes laaaa.. aku tipu aku dosa taw.... seb bek sempat tahan.. klu x.. mesti langgar
kereta lain dah..

korang: kereta sape yg xde driver nih??!!!

aku: kereta aku laaa dah aku tgh dok tahan dari bergerak...

korang: (aku x tau ape ekpressi korang sekarang...)

aku: (tragedi oktober yg x dapat di lupakan...)




-end-

7 comments:

Mr Freak said...

arghh my eyes..
best2..

l@dylily said...

mr freak: best tgk gambar ehh?? hahah

haLyZaQiut said...

pe yg jadi ni kin.?? awk tahan kete awk?? lupa tarik handbrek ke apa??

l@dylily said...

errr lyzz.. handbrek tarik.. tapi ade la wat keje vudus siket sbb penat + sengal + malas, balik keje malam kan.. huhu (T___T) tobat~

haLyZaQiut said...

ishhh...apa yg berlaku ni...kebal na awk ni...hahaha...

l@dylily said...

lyzz: haha kebal mende.. tgh sakit nih...hihi.. jalan dah mcm opah x le jalan laju2.. =p

alexander said...

hehehe, balik la lewat malam lagi..minta je la hubby datang amik..kuikuikui