Thursday, May 26, 2011

@-- Ku menunggu -- Ku Merindu --@



i love both songs ^___^ dedicated to myself..




Ku menunggu
Ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
Ku kan selalu di sini untuk menunggumu

Cinta itu
Ku berharap kau kelak kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaiku

[*]
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu

[**]
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu

Datang padaku
Ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
Ku ‘kan selalu setia ‘tuk menunggumu

Ulang [*][**] 2x
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
**********************************************************

ella feat Shah - Ku Merindu Lirik :-
Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu


Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu...




happy watching and singing and karaok-ing ^__^

5 comments:

Mr Freak said...

oiii ingat tuju kat gua..oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

l@dylily said...

oo0o0o0iiii nape lu lama diam freak? exam ker?

oke la dah lu mintak, jadik gua tuju lagu ni kat LU.. lulzy

Mr Freak said...

lulzy..lagu hamtaro lu kasi kat gua tu panjang sangat..lagipon bukan dia ada nyanyi hamtaro hamtaro ke

kRy Kdin said...

untuk sy ke??

l@dylily said...

freak: gua bagi lagu hamtaro sebab nak bagitau HAMTARO bukan HANTARO.. oke..

kry kdin: err sy tuju kat diri sendiri.. ^_^