Monday, September 12, 2011

@ ~ Nyo ~@

nyo?

ape nyo? buah nyok (kelapa) ka?

orang nyayok ka? ..lol..

nyo ni nama kucen oke..

ni die.. nyo gedik


ni tgh lepak2 kat umah opah

nape aku cakap nyo gedik? sebab die gedik la.. suke tido terkangkang tunjuk kat orang anu die tuh.. ceh!

nama asal die BO tapi tak baper nak laku nama tu.. kalau kitorang panggil NYO!!!!!  tergedik2 die larik datang.. haha~

alkisah masa baru2 adopt nyo, aku penah langgar nyo T_T sedey plak.. dah die tak takot ngan kereta.. suke dok lepak bawah kereta kat tayar tuh.. mana la org nmpk.. tetau dengar die ngiaw pastu larik ke blakng umah.. nyorok ketakutan.. kesian nyo~.. tapi masa tuh nampk die jalan cam oke je.. just lepas 3 hari nampk nyo jalan tempang siket.. T__T sori nyo..

tapi kan jangan di sangka nyo tak penah balas dendam okeh!!! ade 1 malam tu pas balik dari keje da penat2 kan, bukak je pintu bilik, tgk ade adiah yang harum. atas katil okeh! huhuhu..  dah la tgh penat balik keje.. dan baru je tukar cadar T_T .. oh nyo klu aku citer balik ko ingat tak nyo?.. masa tu dok pikir aku bagi makan bagai.. ko bagi adiah terbaik plak.. lol..

nanti aku citer lagi pasal nyo oke..

tadi ngantok, tu yang dok citer pasal nyo..

sekarang nak sambung wat keje

bubbye ^^

7 comments:

haLyZaQiut said...

hik2...hadiah yg akan terus dikenang ea kikin... :D comel la nyoq tuu.... :D

l@dylily said...

mmg igt sampai bile2.. lol...

Mr Freak said...

dulu kucing gua gitu gak..
melepas rata2..tapi selepas
di didik, diberi motivasi
serta diberi semangat
mereka berak atas pasir khas..

kalau 'jamban' diorang bising,
ketua mosad iaitu johnny akan
sound2 kitaorang..takpon
kalau makan habis memang
sound2 bahasa dia..

kini kitaorang lebih respek
kepada kucing..sakit skit
terus klinik..tido atas
katil..kadang nak selimut lagi..

kadang gua tido atas lantai je..
kasi diorang tido atas katil..
LOL..

seperti teori planet of the apes,
kucing juga mampu mengambil
alih dunia..

Mr Freak said...

*kalau 'jamban' kotor, diorang bising

l@dylily said...

freak: nyo x pakai jamban yg di sediakan daa skarg nih.. kalau die sakit perut, die akan terus lari kat tanah seberang jalan depan umah.. hahahaha bijakk bijakkk

Mr Freak said...

lu keje apa ni lily..
konsultant ke?
kalau konsultant boleh tak checkkan
resume gua..

l@dylily said...

nak check ape freak?

gua keje bhgn IT..